Absolut-ledigheten

1kommentarer

som vanligt på måndagar så har jag varit ledig. skriver har iom att dagen i princip är slut :) inte blivit så mycket gjort, mest legat i soffan och läst i min bok "ingenting är heligt". är jättebra än så länge. tvättat har jag med hunnit med,men inte alls som skulle tvättas. suck. man samlar på sig massor för att man inte orkar sätta på maskinen. att man är så lat. iblandblir man trött på sig själv...

skulle tränat, men jag hade helt enkelt inte någon lust. se om den infaller imorgon efter jobbet. hade varit skönt att träna!
har ju börjat få ont i ryggen igen, så måste skärpa mig. är hårt betonggolv på jobbet, så det gör väl mycket att man får ont i kroppen. nu så går jag i foppakopior. sköna för fötterna! men ryggen är tyvärr inte hjälpt av dem. är så trött på att ha ont i ryggen. haft det så många år. :(

till helgen blir det att äta kräftor hos mina älskade föräldrar :) längtar tills dess. ska bli kul att träffa dem och min knasiga bror. några vänner kommer över med, så det kan ju inte b li mycket bättre! tycker om kräftor, fast det är så jobbigt att äta dem, å man kommer ju säkerligen ta en eller annan snaps imellan...*brrr* inte överförtjust i det, men de hör väl till?*flin*




......kanske man skulle ta den flaska :D....

1 kommentarer

Lina

12 Aug 2008 14:43

asså ja va bara tvungen att sno den bilden asså.

Kommentera

Publiceras ej