Hemma igen!

1kommentarer

idag känns det som om man hunnit med mycket. ja har plockat undan,tvättat,lagat mat, varit inne i stan och tränat, träffat 3 kompisar och slutligen kommit hem.
träningen gick finemang. såhär blev det om jag minns rätt :)

uppvärming: crosstraining 10 minuter
axlar,övre: 5x10
axlar:bakre: 4x10
axlar: främre/övre: 5x10
biceps: 5x3 med tyngre
biceps: 4x10
triceps: 3x10
triceps: 4x10
mage: 100 situps med 5kg vikt.

det var jobbigt. men kändes väldigt bra! :)

å så har jag träffat annica å paula. så trevligt så!! snacka massa,fikade och bara var tjejiga.

ska ta och kela med min älskling nu. ciao!!

1 kommentarer

Maria

21 Aug 2008 13:06

Tjoho.

Duktig du är som tränar!

Jag har minsann gått hem från jobbet tre dar på rad :D

Igår började det ÖSREGNA när jag var halvvägs. Tur man har badkar så man kunde tina upp när man kom hem. Där var inte en torr fläck på nån av mina kläder!!

Var det till helgen du skulle till Harrys??

Puss å kram

Kommentera

Publiceras ej