Jag är här igen!

0kommentarer

ibland står det helt stilla i huvudet på en. som nu när man skulle sätta rubrik. man önskar att man slapp :)
annars är det as usual. jobbar å sliter. + att man jobbar helgen. inte så skoj....
lite smått ont i triceps när jag vaknade,men släppte som tur väl var lite senare på dagen.
imorgon om jag orkar (som jag hoppas) ska jag stiga upp och jogga en runda innan frukosten. sätta klockan!! vill man vara fin får man lida pin. som min mamma alltid säger....
å på tal om mamma, hon och pappa var å handla hos mig idag. blev så förvånad!! satt där i kassan, å så står de, mina  söta föräldrar där å bara plirar på mig ;) synd att jag inte hann prata mer med dem dock...

just nu är jag så sugen på chips. det är hemskt. verkligen försöka sluta äta massa onyttigt nu. har faktiskt minskat ner lite på mitt sötsug. känns bra. innan åt man maaassa godis, varje dag, men inte nu. visst slinker det ner en liten bit, men sen slutar jag. och det är ju inte dåligt för att vara mig kan jag säga!
har dessutom börjat äta mer frukt. nyttigt! banan är en stark favvis :) säkert bara för att den är så söt i smaken, haha!




ska försöka skapa en ny header. eller iallafall börja på en-ser tomt ut tycker jag. och säkert ni med ;)

byebye!

Kommentera

Publiceras ej