Söndag

0kommentarer

sitter här med en kopp te och bara tar det lugnt. precis ätit lite frukost.
sweetie spelar cod som vanligt medan jag sitter här å bloggelibloggar :)
med andra ord en lugn söndag.


(våran frukost var inte lika fin som denna.)

vi åkte upp till anna,mina och emil igår, uppe i smålands skogarna. de bor i en liten stuga under semestern mitt ute i vischan typ. är så lugnt där så man blir nästan lite rädd för tystnaden.
mina är en riktigt söt liten flicka. hon kan sitta upp själv, ovh nästan krypa. dessutom var hon på ett bra humör igår, förra gången vi var där var hon väldigt gnällig o mammig. men det är klart, kommer vi som värsta främlingarna och vill hålla henne så... :)
först hade vi planerat att åka hoj upp, med sällskap av sweeties pappa å sambo, men vädret gjorde att vi åkte hem å bytte till bilen.  så typiskt, när vi väl började köra så regna det en liten liten skur på vägen upp. var jättefint väder både dit och på hemresan. så kan det gå.

har inte mer å skriva just nu, men återkommer om jag kommer på något. hej så länge!!

Kommentera

Publiceras ej