suck...

1kommentarer

känns som om denna dagen med varit helt konstig. har mått.. tja, inte dåligt,men varit nere helt enkelt. igår var en riktig skitdag. allt gick precis som ja INTE ville att det skulle göra. är hemskt med sånna dagar,man vet inte hur man ska tag i dem, man vill bara gå och lägga sig under täcket och sova bort hela dagen och veckan...

men ska berätta något som jag gjort i allafall, så ni inte deppar ihop för att jag inte är på världsbäst humör.
jag har klippt mig :) är väldigt kort. jag skulle ju spara till lite längre,men när jag satt där hos min übertrevliga frisör så blir man så modig och vill testa något nytt! hon säger till mig vad hon tycker jag passar i och vad som framhäver mitt ansikte,ger förslag och lyssnar på det jag säger. har aldrig blivit missnöjd!! :) 
så nu har man typ lika kort frisyr som katie holmes typ. fast inte likadan...

och jag längtar så till nästa vecka! då ska jag minsann till gbg. på mässa. med mary kay jobbet. ska bli superkul!!
vi ska vara på scandinavium. det ni! :)

läsdags nu! kramkramkramkramkramkram!

1 kommentarer

Maria

28 Aug 2008 07:45

Du måste MMS.a en bild :D

Kommentera

Publiceras ej