Svettats på gymmet!

4kommentarer

igår tränade jag motivamuskel. SÅ JOBBIGT! men skönt efteråt. var så många därinne med, så syret höll på att ta slut...
vaknade med noll träningsvärk, så passade på att köra lite styrka nere på city.

kondition: 20 minuters löpning. <-- gick bättre än jag trodde. jippie!!
ryggdrag: 4x10
peck-back: 4x10 <-- glömt hur jobbigt!
vader: 4x15
triceps: 4x8
biceps: 6x10
ländygg: 3x10
knäböj: 2x10 <-- där kändes av från igår :)
mage: väldigt många situps <-- med vikt. tappade räkningen, men höll på ca 15 minuter med micropauser.

känner mig så duktig! har glufsat i mig fjärilsmakaroner med någon dolmiosås vi hade hemma och vanlig tomat. ska äta en kiwi och ett äpple till efterrätt.

konditionspasset ställdes in på förhand, så när bandet väl startade så kunde man ju inte banga ur förrän tiden rann ut. tänkte att "detta kommer jag aldrig klara" men gick ju över förväntan. trodde jag skulle få håll efter sådär 5 sekunder, men fick det lite på slutet... ska tänka på att jag inte tränat konditionen på flera månader. nästa gång kanske det blir 30 min. vem vet :)

ska ringa lite samtal nu- ciao!

4 kommentarer

johanna

13 Aug 2008 20:55

TJING=) jag vet vad jag har dig Chrisse å du har mig på samma ställe.. Tycker om dig å skulle tycka de va tråkigt om vi inte träffades.. Kanske inte är så ofta vi träffas men gud va skoj vi har när vi väl ses=) LIKE YOU=) tihi.. jepp september låter bra.. är sååå mycket jag vill hinna nu innan vi ska på semester men kommer aldig hinna=) men du/ni är en prioretering=) eller hur de stavas=) ha de godis=) Kram

Lina

13 Aug 2008 22:11

va ha Mr Bruhn nu sagt?? ja hade inte nått på g me miljonären, han bjöd på en drink å ja va gla. men nej.. inte ta hem han. va lixom inte min typ, typ.. va nått som ja inte föll för där. han såg för snäll ut lixom. men pengarna hade ju vatt kul att få tag på..

den där stryp dan e över. ja blev påhoppad på mitt sci-fi-nörd forum av nån idiot så ja va lite förbannad. ja hade lixom rätt å han hade fel. men han kunde inte fatta det å flippade å blev hel cpig. så ja blev så jävla arg å vill strypa nån.

men inte idag, idag e ja gla igen

Maria

13 Aug 2008 22:42

Eftersom jag har en bärbar dator som jag kan ta med mig överallt så hade det ju varit najs att ha med bredbandet med överallt :D

Lina

15 Aug 2008 01:04

satt de å tjuv lyssna?!?!?! de små skitarna. han va rätt på å ville följa mig hem som det så fint hette. men ja sa nej, för det skulle bli en feta omväg för honom..

iaf.. så du ska me på vippen?!?!?! fan va bra! vi ska shake:a på dansgolvet då så det rycker om hatt. å efter som du inte börja förän 15 dan efter e det ju lugnt.

Kommentera

Publiceras ej