Typiskt!

2kommentarer

blev inget hus. kommunen ska visst köpa tomten och bygga industri där. så var de med det husköpet...
men men. vi trivs bra här iallafall :)
är ju inte så att det är panik. än. så huset vi har klarar vi oss på. :) vi är ju vara 3 med våran lilla bebis.(oscar-katten) 

imorgon ska jag äntligen träna. varit liiite väl lat på senare dagar. inte tränat sen torsdags ju!
 då blir det överkropp. återkommer med mer info imorgon för er som kanske är lite intresserade... :)

ska bli skönt att vara ledig. jobbar ju helgen så då brukar jag få vara ledig på onsdagarna. blir en massa fixande här hemma... tvätt,städa osv.

nu ska jag ta ut linserna. de håller på att döda mina ögon som är torra. sen ska jag kurra ihop i soffan och läsa i min bok lite.

2 kommentarer

cat

20 Aug 2008 10:40

jag säger det.. bara en riktig bebis som saknas... nu har ni bockat av:

bilAR

motocykel

båt

hus...



och nu.. ETT NYTT HUS?! Vah fan.. jag har inte ens kommit så långt att jag köpt eget boende än....

Lina

20 Aug 2008 18:20

asså du lilla vännen, blev lite orolig när ja läset ditt lilla inlägg. lät ju nästan som om att ni hade planer på att utöka familjen. å då menar ja inte söta underbara små katt-bebisar.. utan otäcka små människo-bebisar.. men det kanske bara e ja som kopplar det hela lite snett. hoppas ja, för annars kommer ja gråta floder. inge snorungar chrisse! snälla.

tänk bara på hur irriterade vi blev den gången när vi satt å käka glass vid glassbåten å den ung-jävlen hoppade så vi höll på att bli galna, iaf ville vi typ trypa honom.



iaf.. klart du ska festa i helgen. du tyar. tyar ja va bland senila tjatiga människor i 7 timmar dan efter värsta festen så tydar du sitta i kassan i 6 timmar. bara du håller dig så där lagon lullig. å inte stup full. för ha du bara den där härliga känslan i kroppen så kommer du inte ens bli bakis.



å du, ska vi köpa ferrari godis bilar t Mr Bruhn i år igen? det bli ju billigt å bra, sen får han ju även vårt trevliga sällskap på vippen. å det e ju inte så lite det.

Kommentera

Publiceras ej