Ajajaj...

1kommentarer

Idag har träningsvärken infunnit sig kan man säga. Har ont i skinkorna + insida lår. Vet man att man lever iallafall ;) Blev ju benpass igår , som för övrigt gick bra bra!
Är faktiskt uppe tidigt idag. Var tvungen att att städa lite inne i toan, då det kommer kunder hit ikväll så vill man ju ha det fräscht å fint !
Ska snart äta lite frukost ,tänkte jag...
Börjar kl 09.00. Bytt så jag slutar 15.15. Egentligen börjar jag kl 12.00 till 18.15. SÅ SKÖNT. Sen är jag ledig i helgen,så snajsigt. =)

Om ungefär 2 veckor ska vi upp till Sthlm! Sweeties systerdotter fyller 1 år. Snabbt tiden går. Ska åka upp på måndagen och sen hem igen på onsdagseftermiddagen. Vid den tiden har våran gemensamma julklapp kommit så då kan man leka med den på vägen upp ;) hihi. Säger närmare vad det är !

Lina: Har inte hunnit införskaffa julklapps till mina bebisar men något ska de allt få, fast de kommer bara tycka pappret är kul :D 3 st till Keso? Nedrans vad bortskämd hon e!!

1 kommentarer

Lina

19 Dec 2008 22:38

Hon e inte bortskämd, hon e bara väll unnad..

Kommentera

Publiceras ej