en lista...

1kommentarer

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig på bordet till vänster.
Var är din andra hälft? Inne i vårat "datarum"

Ditt hår? Nyduschat å fuktigt
Din mamma? Den sötaste brasilianska mamman som finns!

Din pappa? Den personen jag vänder mig till med kluriga frågor jag vill ha bra svar på!
Syskon? Storebror

Det bästa du vet? Känslan efter ett bra träningspass.

Din dröm inatt? .....Minns inte drömmar så bra tyvärr.
Din dröm/ditt mål? Få uppleva nya saker,se världen,be happy.

Rummet du är i? Köket
Din hobby? Pyssla med hudvård&sminknaglar,träna,läsa.

Din skräck? Att dö utan att få göra det jag vill,kryp av alla slag,att folk hatar mig.

Var vill du vara om 6 år? I Brasilen på semester.
Var var du igår? Inne på gymmet,jobbet och sen hemma.

Vad du inte är? Blond.

En sak du önskar dig? Massor av pengar.
Var du växte upp? Olika ställen,småhålor lite här å där.

Det sista du gjorde nu? Blinkade och suddade ut förra svaret här..
Dina kläder? Morgonrock.

Din TV? Stor duk (projektor) 92 tum.
Ditt/dina husdjur? Katterna Oscar och Mino

Dator? Laptop
Ditt humör? Lite ledsen,trött

Saknar någon? Nej inte just nu.
Din bil? Mitsubischi galant,blå

Något du inte har på dig? Nätbrynja
Favoritaffär? Hm,Gina Tricot,Och endel nätbutiker... =)

Din sommar? Skön när solen var framme, lite stressig..
Älskar någon? Sweetie å min familj

Favoritfärg? Svart,lila,rosa,grön.

När skrattade du senast? För ca 30 minuter sen åt Mino..

När grät du senast? Idag.

1 kommentarer

Losnall

21 Dec 2008 18:02

Jag tar den listan. Bara så du vet.

Kommentera

Publiceras ej