Ensam Fredagskväll.

0kommentarer

Har två kisar som sällskap så helt ensam är jag ju inte ;)  Ska inte göra mycket kan jag säga. Dricka upp min proteindryck och äta upp resten av apelsinen (som jag pimpat med lite kanel), sen slå på tvn å glo lite där. Eller spela xbox. Jag har inte bestämt mig för vilket än. Cat ringde precis. Var ute med Max. De har snö däruppe. FY FAN. Vill inte ha de. Är fint och titta på när man är inomhus, men sen när de smälter så är det ju skittrist.
Sweetie är på julbord eller något sånt idag. Så han kommer väl inte förrän sent ikväll. Suck. Jag får se de från den ljusa sidan, kan glo på vad jag vill utan att oroa mig för att han ska tycka de e trist, hehe. Är det något på tevän tro?



Imorgon är det dags att hoppa upp kl 8.30. Ska rycka in lite extra på jobbet mellan10-15. Lite lagom sådär!
Sen ska man antagligen in till stan till Kinga och dricka alkohll som ännu inte är inköpt. Jag hann inte idag, å Lina å K verkar inte hinna heller, så hoppet lägger jag på Sweetie, att han kan hinna in innan de stänger kl 14.
Har inte fått in "partymood" än men hoppas verkligen de kommer! Annars blir man bara sådär seg å trött å vill nana kudden tidigt....



Nu har jag Cat i luren igen.. :)

Kommentera

Publiceras ej