....

1kommentarer

Ibland står det still, när man ska komma på en bra rubrik... =)

Sitter här med min gröt, å en macka. Varit å tränat bröst och mage. Ska snart iväg till jobbet. Får börja 1,5 timme tidigare. ooho. Annars börjar jag ju som sagt 16.30. Å det suger inte lite...!!

I natt kom inte Oscar in. Snacka om att jag var orolig över mitt barn. Vi ropade massor men han kom inte. Men idag när jag gick ut för att leta efter min bebis så kom han till mig, å var så glad! Spann som en liten motor =)
Katterna är mina barn händer det dem något så.. ja jag vet inte vad. Får tårar och ont i bröstet bara jag tänker på Neo, våran fina svarta katt som gick bort i somras... =(

Ska äta klart nu, fixa håret å sminka mig.

Vi ses.

Xoxo / C

1 kommentarer

Lina

17 Dec 2008 23:37

Du har väll ite glömt att köpa julklappar till dina barn???

Mitt barn ska få två st eller 3. ska nog köpa lite gott gott till henne me..

Kommentera

Publiceras ej