Måste...

1kommentarer

Bara tala om att jag har varit duktig å tränat idag!! Körde in efter jobbet och det blev ryggen som fick jobba lite :)

Som vanligt var man den ende tjejen. I början tyckte ja att det var jobbigt, men om manhar sin lilla mp3 spelare å sin musik så ignorerar man världen typ :D Kör sitt egna lilla race, hehe..

Undrar om de där(ursäkta mig nu) "blatte" killarna hade bestämt dejt därinne eller något...? Först kommer de en, sen en,sen efter 5 min en,två till, sen ytterligare 5 min två till... å alla kände alla med, rätt knasigt! haha. även fast jag inte hörde vad de sa, så såg man att de pratade mycket, så då kan man fråga om de bara var där för att prata eller träna? Men sen så kom de en tjej till (vill ha hennes kropp!!) å någon kille. Så vi var rätt många därinne tillslut. För ibland är man helt ensam, och ibland är de knökfullt.....

Köpte mig en lite Mp3 spelare igår, en liten svart Zen från Creative. Hörlurarna var verkligen inte bra för mig- gillar sånna där in ear å dessa var ikke det, lite stora dessutom. Så nu har jag beställt ett par rosa (överraskade nån :P)  in ear från Skullcandy som heter Full Metal Jacket. Assnygga i mitt tycke!

 
å här är spelaren jag skaffade med... Zen Stone från Creative som sagt :)


















Min kära pojkvän ringde med precis :)  Saknar han just nu, men som det verkade så dröjder det ett tag innan han kommer hem. Verka som om de har kul där borta!

♥I Love U baby! ♥


Nu ska jag baske mig försöka få lite skönhetssömn!

Sleep Tight!

Xoxo / C


1 kommentarer

Maria

06 Dec 2008 09:19

Vilka söta hörlurar :)

Om en halvtimme ca ska jag bege mig ner o träna för första gången. Blir väl mest till att kolla in de olika maskinerna o försöka få ihop nåt slags träningsprogram skulle jag tro :)

Man får nog inte mycket till hjälp där heller verkar det som. När jag undrade i förrgår när jag köpte kortet om man kunde få en rundvisning så verkade det mest besvärligt... Men jag reder mig nog ändå :P



Hoppas du får en lugn dag på jobbet och klart vi ses hos Johanna nästa helg! :)

Pussåkram

Kommentera

Publiceras ej