Torsdag den 11/12- 2008

0kommentarer

Aaaah... mätt å belåten! Jag å Sweet lyxade till det idag med lite vin till maten. Är lite smått lurig måste jag erkänna,,,!
Känna mysigt. :D
Blev maten som vi hade igår, spagetti å köttfärssås. *gott*

Tränade mitt heliga dubbelpass igår, det var aerobics istället för Bodu Jam sorgligt nog, men de va skoj, nu när man lärt sig de, hehe. Å MotivaMusikel å¨det. Var faktisktlite lättare igår, eller jag som börja bli duktigare på att, haha!
Vart lite minibox i slutet. Inte lika jobbigt som alla grodhopp(Kinga,Lina ni vet vad de e frå förra helgen!),planka å annat som den andre killen kör som är dödens för en.

Jobbat idag. Som vanligt. Trist. Imorgon slutar jag tack gode den där uppe kl 15. Träffa polski å in på bolaget. Se på vilket vi vi ska skaffa oss en liten fylla på lördag, *flin*

Bye bye, ciao hejsvej!

xoxo /C

Kommentera

Publiceras ej