Amy,Alicia,Chis & Microsoft Office

2kommentarer

lyssnar på lite ny musik jag fått. har ju varit så mkt snack om den här Winehouse, så jag tog hem skivan "back to basics deluxe" för att se om det är något att ha... gillar ju rehab så.. synd bara att hon knarkar sönder sig...för hon har ju en bra,annorlunda röst.
Keys (As I am) är med inne i samlingen nu. popmusik,ballader.. najs.
å unga rnb/hiphop killen Brown ... musik jag giillar, men trode skivan skulle bara liiiite bättre. men kanske tar någon gång innan man diggar den...

helt jävla underbart. office fungerar!!! jippieyajyeh! ska försöka få ihop ett personligt brev nu ör det tänk.
hatar det,sitta å tänka ut bra saker om en själv,  kan titta på en tom sida i evigheter utan att det händer ett skvatt...

2 kommentarer

Maria

11 Feb 2008 13:14

Tjoho. Skicka till mig annars ;P Jag sitter här och har tråkigt =D
pusskram

Maria

12 Feb 2008 07:38

Godmorgon!
Sitter här o äter frukost, v ar så hungrig att jag var tvungen att gå upp o äta.
Vi hörs sen :D

Kommentera

Publiceras ej