Äntligen MAT

2kommentarer

så hungrig. har hunnit få i mig lite nu, var superdunder hungrig efter träningspasset. har svängt ihop lite tonfisksallad med fullkornsskruvar  å kryddat dem med aromat. *mums*

idag var det överkropp på schemat, å förbättrade mig lite idag med ! helt sjukt vad glad man blir när man märker att man blir bättre, men har en övning som är min svaga punkt. tyvärr. men det ska bättras...I hope ;)
å såhät såg det alltså ut:

uppvärmning: 10 minuter
axlar: 4x10
biceps: 4x10 med blandad tyngd
triceps: 4x10
ländrygg/bål: 4x10
rygg,övre (den svaga punkten!) omvänd vid bröstmaskin: 3x10 (nån mindre kanske..fan!)
rygg övre,stående rodd: 4x10
situps med boll mellan fötterna: 100 st
situps,vanliga: 60 st + kompletering med 40 st vid hemkomst. = 200 sammanlagt =)
stretchning

lite irriterande var det allt, att komma hem å veta att om man gör 40 så har man gjort 200- så de 40 var avklarade utan paus.... bara för att få dem klara. nu känns de i magen, hehe. men de e bara gott, så man vet att man lever :D

annars har jag bara jobbat idag. varit inne hos läkare med lite snabbt på min lunch. ä allt var bra, känns äntligen bra!
imorgon ska jag (om vädret tillåter) ut å jogga min första runda utomhus iår... hoppas solen skiner, som den gjorde igår. så var det så fint....å varmt å gott!

avsluta detta inlägg med världens goaste lina-kommentar:

"vem är Ingvard Kamprad?" HAHA =)

2 kommentarer

Maria

20 Feb 2008 09:55

Tjohej!
Läget idag??
Är det nån sol i Karlshamn eller?
Jag har så ont överallt idag!!
Puss&Kram

Johanna

20 Feb 2008 19:08

ja vem fasen är Ingvar Kamprad=) hahahah.... ???=)

Kommentera

Publiceras ej