Halsont

1kommentarer

hoppas nu att man inte blir sjuk. pallar inte med det, och dessutom tillåter inte min ekonomi det :)

annars är det bra, halvligger på  soffan å tittar runt på nätet....
snart dax för frukost... se om lite te hjälper till halsen...

solen skiner för fullt här! är så fint, man blir så sugen på att gå ut! se om man tar en promenad efter de man ska göra idag,utan inbördes ordning:

-sortera mina papper som är överrallt härinne
-handla
-läsa i engelskaboken
-posta brev
-skriva nytt personligt brev till olika jobb
-träna box
-laga något slags middag

lite finns det att göra,men just nu vet jag inte alls vart jag ska börja... eller jo, jag
ska börja med frukosten, så man får energi!

pratade med en vän på msn igår, som jag inte pratat med på sååå länge! var så kul å veta att hon mådde bra, å vi ska snart ses när hon ska hit på praktik! =)
då blir de liten reunion, den galna trion me,paula å annica... hihi.

puss å kram!

1 kommentarer

Maria

25 Feb 2008 10:34

Ajaj, inte bra att du har ont i halsen ju!
Men vad bra! Då kan vi boxas idag ju! Gillar inte att gå dit själv för då kanske man hamnar med nån man inte vill vara med. *tänker på gubben*
Jag tänkte åka hem vid tre o då ska jag o handla så det blir väl en bra uppvärmning till boxen. Haha.
Olyckshändelse, du är ju för rolig du ;-)

Jag har stora högar här hos mig igen. Det bara östes in i postboxen idag. Då gillar jag att jobba =)

Jag finns på mailen om du vill ha feedback och utskrivet =)
Du måste ju fylla kuverten ;-)

pusspuss

Kommentera

Publiceras ej