Here I am, Once Again

1kommentarer

tror jag håller på å bli beroende. av tuggummi. svårt å vara utan. har nu förtillfället 4 paket öppnade *ops* .. men alla är i olika smaker...just nu gäller den fruktiga smaken . . synd bara att den inte håller i sig så länge...

sweetie håller på å göra bullens pilsnerkorv. inget jag vill ha... man vet ju aldirg vad de malt ner i dem. men det värsta är att ibland är de goda. =)  och så är man mätt eter frukosten, smaksatt fil (blåbär/hallon) med GI musli från Paulúns (med äpple & kanelmüsli med pumpafrön och quinoa) och en ost och en leverpastejmacka. gott!

oscar är en riktig buskatt. i morse trodde jag han ville kela, en ikke. slutade med att jag skyddade handen med en blå toffel (han har lite vassa tänder,hehe) lekandes med han en bra stund. tillslut blev han superstissig, å då vågande man inte sätta fötterna på golvet, hade blivit attackerade på en gång. men sen blev han kelig... vilken humörssvängning... =) han e för go, lilla kisen. nu ligger han på soffan och tittar på tv med sweetie... å jag sitter här å glor! ;) 

1 kommentarer

Majken

10 Feb 2008 15:14

tuggumin ær farligt beroendeframkallande! kram

Kommentera

Publiceras ej