Lördagens Nöje

1kommentarer

har tittat på film, med maria å benny, här hos oss på våran finfina tv =)
blev den svenska filmen Gangster med bl.a Mikael Persbrant.
av titeln att dömma så kan ni ju lista ut vad den handlar om, lite om den iaf.
den var 2 timmar lång.. å ola å benny var inte tysta en enda sekund under filmen. suck. maria å jag höll på få dampfall över dem!

image172

filmen får: CCC ~ helt ok rulle, lite väl lång tycker jag att den var, å så lite dumma scener ibland...

även spelat en massa COD4 idag, hehe, på xbox live. =) så skojigt. är inte så duktig, men vafan, man ska ju ha kul!
sweetie bara suckar åt mig ibland...

1 kommentarer

Sanne

24 Feb 2008 16:31

Hejhej!
Hur är läget??
Snygg du är i håret då!!

Tänkte höra hur du fick din blogg så himla tjusig?? finns det någon mall eller beskrivning nån stans för jag vet hur jag vill ha min men inte hur jag ska göra!!! Illa illa!
Hoppas allt är bra med dig!
//Sanne

Kommentera

Publiceras ej