Njutningsfulla Vila

1kommentarer

har städat,lagat mat, duschat lääänge i vaaaarmt vatten...*love*
ska inte göra någonting anträngande resten av dagen, bara njuta av att vara ledig.. =)

tränade innan iallafall, ett litet snabbpass blev det:

uppvärmning: 10 minuter
biceps: 3x10
triceps: 3x10
rygg,övre,stående rodd: 3 x10
ben, utfall: 3x10
benböj: 2x10
mage,liggandes på bänk,pendlandes upp å ner: 2x10 utan vikt och 1x10 med vikt

blir mera nästa vecka, ev.imorgon om jag känner för det =)

kisen är ute,oscar alltså, ska ropa på han och se om han kommer. han gjorde det innan iaf...
hmm, ja hoppas han inte leker klätterapa , då blir jag arg!

   
neo å oscar                 oscar

som ni säkert märkt så gillar jag mina katter väldigt mycket. =) de är som mina små bebisar, som jag pratar å kelar med...
hur är ni, om ni har något/några husdjur?


1 kommentarer

Maria

23 Feb 2008 15:30

Jag har bara Benne och ibland dammråttor. Men dom har jag dammsugit upp idag.
Får låna dina kisar =D

Kommentera

Publiceras ej