Shakedax!

1kommentarer

japp, dagens frukost blir en shake. åt ett gott päron innan , orkar inte göra frukost med ett huvud som inte fungerar som det ska....!

i min shake finns: limejuice å mjölk, vaniljpulver och proteinpulver med chokladsmak.
hihi, en väldigt blandad historia, men var god om man , som jag gillar lite saker med smak! =)
imorgon, eller senare idag blir det å testa cookies & cream. jag bara ääälskar den! se om jag kan blanda den lika god som maria när hon är en snäll vän å bjuder efter träningspassen ;) ..

sitter och surfar runt på olika bloggar. alltid lika roligt, blir så inspirerad av andras träning, typiskt att man är sjuk, när man inget hellre vill är å gå till gymmet.. varför är det så, att när man inte kan så vill man som mest??
rätt irrierande faktiskt!

1 kommentarer

Maria

26 Feb 2008 12:43

Hej söta vännen =)
Jo här är en del att göra, kul det!
Och mer ska jag tydligen få. Wiihoo =)
Hur mår du nu då??

Den yoghurten som jag köpte igår var väldigt god!!
Passade bra ihop med müslin med.

Det lät som en väldigt skum shake. Den måste du göra till mig en dag ;-)

pusså kram

Kommentera

Publiceras ej