Valentine's Day

1kommentarer

*dunk,dunk,dudunk* undra om allas hjärtan slår lite extra idag. kanske hos vissa, hos andra inte...
här är det lugnt iallafall. fick inte ens en "hejdå" puss i morse...hörde ju inte ens när han gick, en av få ggr då jag sov lite djupt inatt.... i kväll måste jag ta en tablett, är helt slut i skallen efter 2 dååliga nätter...

kallt verkar det vara med idag. fast solen är framme, så det kanske bättrar sig lite!

tränade lite igår, blev 45 minuters gång med mycket lutning. jobbigt i slutet kan jag säga! skulle ju gått på cirkel, men blev inget med de. började ju inte förrän vid 19. trodde  de börja 18, men sen så var det visst inte så.. in imorgon  å köra lite med..

tack,habibi för ett roligt samtal igår!!. vi borde pratas vid mera!  å vi ses på lördag,då vi ska ha så kul allehopa! =)

snart dax att bege sig till jobbet.suck. ut å skrapa rutan nu..dricka upp den sista o'boyen först...

1 kommentarer

cat

14 Feb 2008 08:16

tja. jo det var riktigt skoj asså =)
men så jääääkla jobbigt! Jag brukar ju bara springa typ 30 min och sen köra fettförbränning på trappmaskinen 30 min... då brukar min puls va ganska hög.. men igår var det för hög =/

Kommentera

Publiceras ej