Å så Var den Dagen Avslutad, å En Ny Påbörjad

2kommentarer

var min fördelsedag igår. fyllde 24. känns inte speciellt märkvärdigt... ett år...  sakta men säkert kryper man närmare och närmare åldern där rynkorna,barnen och annat trams börjar... usch. får ångest bara jag tänker på allt man ska hinna med...
men hade en myskväll med sweetie igår. jag fick välja vad vi skulle äta, så det blev tacos. *I Love* provade sånhär burritos krydda,skitgod! annars har man alltid haft tacokryddan,men denna var mkt bättre... så vi åkte å handla (ola haaaaatar å handla, det går inte stryka under hur mkt!) först hade han tänkt  köra själv, men jag tänkte att de e bäst jag hänger med,annars kommer han väl aldrig hem...*hehe*
*råkade* slänga ner en påse ostbågar med... men jag blev så mätt att jag inte ens öppnade påsen. inte illa gjort va ;)

image130


blev över av maten med, så tacosallad e på lunchmenyn idag..
sen tog vi det bara lugnt.. jag fick välja vad jag ville titta på på televisionen (oftast e de discovery på härhemma) så det blev bla "I huvudet på Gynning" hon e ju störtskön! like her asså... lite knäpp sådär, men vettig ändå.! 

image133 
(verkligen en fin bild på henne, ovanlig för att vara hon!)

sen ville jag läsa i min yoga bok.,.. sweetie,,, ja han e ju för söt, uppenbarligen ville han med veta vad det stod i den, så jag fick läsa högt en stund... hihi... :) ingen aning om om han fatta. men ändå! var bara så cute :D

träna idag e det tänkt. gå på motivamuskel å sen ev på step om jag pallar.. får se hur de känns lite... funderade på å ta ett pass nu innan jag börja jobba, men tror jag skippar det. blir alldeles för stressigt..

ska ta å äta min apelsin jag skalat... hasta la vista, baby!

2 kommentarer

Maria

23 Jan 2008 11:24

Haha du är för söt. Rynkor barn o trams. Haha =)
Vad bra att boken var bra =D
Ganska segt på jobb idag tycker jag. Hinner inte o träna idag, men jag ska snart skicka sms till dig om det ;-)
Ska packa, baka kladdkaka, hämta stavar hos Alice (när mamam fick höra att du fått ville hon med ha, haha) och sen ska jag packa o greja till helgen. Imorgon ska vi ut o äta med jobbet (adecco) i k-stad direkt efter jobbet så då lär jag ju inte hinnta nåt.
Ska även hoppa av på stationen idag så jag kan köpa tågbiljett o kolla tider till fredag eftersom jag ska till mormor redan på fm =) *mycket att stå i*

Pussåkram

Maria

23 Jan 2008 14:32

Jag skickade inte sms för jag kom på att du var hemma o säkert läste här ;-)
Ojoj, två timmar! Ja visst är det svårt, men bra övning och skönt när karlarna inte tjatar på en. Gpr inte att spela det med dom i närheten för då blir dom arga på oss när vi inte gör som dom säger. Jag vill ju gärna prova o komma på själv först =D

Kommentera

Publiceras ej