Breakfast time... ;)

2kommentarer

blir lite flingor och fil..

image153

(ni ikea fantaster inser väl snart att skålen kommer dårifrån deras 299:- servis :D)

ska snart jobba. fuck. vill inte. är inte ett dugg motiverad till att gå dit..
men man har ju inte så mkt till val.sorgligt nog.

har haft problem med att somna på nätterna, vaknar hela tiden...så igår provade en sömntablett jag fått utskriven. ojoj, vad groggy man kände sig första stunden när den verkade..sen började det sticka lite obehagligt i hela kroppen, och tilslut somna jag like a rock.. men vakna likväl förbannat  en gång mitt i natten ochen timme eller så innan sweeties klocka skulle ringa...*suck* får se om de kanske fungerar bättre nån annan gång...

2 kommentarer

Maria

29 Jan 2008 09:43

Jag försökte göra IQ-testet men datorn hängde sig *asgarv* Är det ett tecken eller??

Stackare som är vaken på nätterna. Själv vaknade jag inte av min fina lyslampa imorse. Tar lite tid. Benne vaknade redan innan den började kvittra. Haha.

På vägen hem idag ska jag börja läsa igenom engelska-häftet. Måste dock läsa ut boken först så jag får lite ro i kroppen. Satt o småsnyftade på bussen imorse.

Vi hörs sen I hope!
Pusspuss

cat

29 Jan 2008 22:51

snygg frilla damen! i like! nu ska det nannas... nä först ska jag läsa korsord! puss puss

Kommentera

Publiceras ej