Brrrrrr...

5kommentarer

usch nej, ska bege mig ut i det tristaste väder.. måste handla lite förnödenheter, som mat =)

jag orkar inte göra något avancerat , blir bara pasta,pastasås och strimlad skinka.. lite sallad med kanske. inte det nyttigaste, men de e gott!

när jag kommer hem måste jag ta tag i engelskan. å röja undan här hemma. vet inte vad jag har gjort än så länge. inte mkt iallafall.... så typiskt mig att ta allt i sista minuten.. suck. att jag aldrig lär mig att om man gör det snabbt, så slipper man ju sen. ibland är jag duktig, tar tag i allt träkigt innan frukosten, men inte idag nej..

*gäääääääsp*

5 kommentarer

Maria

30 Jan 2008 13:52

Tjoho.
Jag vaknade halv tre i natt. Pigg som en lärka. Sen dess har jag varit vaken. Så tröttsamt.
Men jag är fortfarande pigg i alla fall.
Har mycket i huvudet, många funderingar. Jobbigt.

Jag har inte heller läst engelskan. Har bestämt mig för att göra det i helgen.

Annars är det bra, förkylningen är klart på gång att försvinna. Skönt det.
VILL TRÄNA!!

Inte bra att vara deppig! Bloggar över lite glädje till dig ;-)

Puss å kram min lilla vän!

Maria

31 Jan 2008 07:08

Godmorgon!
Cool omröstning där. Jag vill med kunna pynta bloggen. Dock ej något tålamod. Haha.
Ja då sitter jag här på jobbet igen. Mjukstartar med en kopp te. Vanilj... har smakat bättre... Får bli citron i nästa kopp!

Hoppas du får en bra dag gumman!

Paula

31 Jan 2008 16:21

hej habibi!!
vaknar åsså miss i nassen.. händer alltför ofta. kanske skulle prova sömnpiller då.. isf såna som håller hela natten för insomningspiller hjälper inte.
roligt med engelskan *haha*!! bara för att hålla kunskaperna färska va? för du var ju bra på eng i skolan.
jo nu är jag hemma fårn tingsryd igen. minst sagt en omtumlande vecka. många svåra smärtfulla minnen så denna veckan har jag vart helt konstig. har iofs haft feber med. men jag har vart väldigt nere.. mår bättre nu. ska ta det med min terapeut sen. i'll be ok...
jodå, en liten bitch bor det nog i oss alla *haha*!! den 16:e feb var det va? måste skriva in det i mobilen annars glömmer jag säkerligen..
nu sitter andy å spelar med pojken din och benny. dom verkar ha trevligt. nu ska jag äta nåt innan jag svälter ihjäl. skrik på mig om du blir fikasugen så kommer jag flygande på stört!!

puss & kram

Paula

31 Jan 2008 16:23

FAAAN!!
glömde din födelsedag trots att nu nämnde det vid nyår!!!! ååh, f*cking j*vla skiit!! förlåt, vännen. mitt huvud fungerar inte som det ska..

GRATTIS låångt i efterskott!!

cat

31 Jan 2008 22:03

säg inte BRR förän du besökt mig... här var minus femton när jag gick till skolan idag... då jävlar är det BRRRRRRRRRR!!! Speciellt när man glömt långkallingarna ;)

Kommentera

Publiceras ej