Finally!

1kommentarer

nu har ja kommit igång igen. idag har jag kört  snabb gång på löpband ca 45 minuter och efter det blev det Cirkelträning, som består av olika stationer där man är i 45 sekunder å så går man runt. man tränar ben,armar,mage, lite flås, och stabilitet. kommer tränas om! 
var rätt trött när vi var klara å lite illamående. kinga såg lite trött ut hon med... haha. man känner direkt när man  inte tränat på länge. men de ska bli ändring på detta nu. jul å nyår e ju över, så nu finns de inte så mkt som kan stoppa en,hihi :D  men frågan e ändå varför illamåendet kom sådär mitt i passet... drack en shake vid 16.00. stack å gick på bandet vid 17, å då kände jag ingenting...

kom hem efter 19, å lagade mat. det blev kokt potatis och sen en egenpåhittad historia som var strimlad kassler,färsk champinjon och broccoli som varit  i stuvning som häldes på å lite riven ost ovanpå. mkt gott om jag själv får säga de ;)

ska äta lite fruksallad nu. sleep well!

1 kommentarer

chrisse

03 Jan 2008 22:23

zacke: har inte hunnit komma igång med live. fattas sladdar av något slag säger min sambo... vad är roligt?? :D

Kommentera

Publiceras ej