IRRITERANDE

0kommentarer

innan jag körde in till stan tänkte jag igenom allt jag skulle göra. tre enkla saker:

lämna filmerna
köpa kattmat å sand
handla middag

så jag lugnt och fint å fixade kattsakerna och maten... körde hem, började på maten...skulle precis sätta mig ner för att ta det lugnt när jag ser filmerna på bordet. fan. bara hoppa in i bilen å köra in till stan igen. lagom frustrerande.

mitt paket har kommit från farmacia.cc
alltid trevligt :) var ju som sagt inte helt nöjd med produkten... hörde av mig till dem och frågade hur jag skulle göra om ja ville byta/skicka tillbaka. då sa de att jag likaväl kunde behålla den jag fått, så skickade de en ny sort helt utan extra kostnad. det kallar jag service :)
så på onsdag kommer den nya produkten,pro fx med milkschocolate smak...

och att installera den senaste internet explorer.7 var inte det lättaste heller. vilket krabb. men nu har jag den! allt med norton (som jag visst hade kvar i datorn,utan att veta det) ,toolbars å sånt var tvungen att tas bort. och norton ville verkligen inte försvinna, kontaktar kundtjänst, å får infon om att jag då måste gå in på felsäkert läge. när jag gjort de,funkade det alldeles utmärkt att ta bort skiten.

snart är maten klar. blir falukorv i ugn med äpple och lök, och homemade potatismos...



en låt jag inte vet varför jag gillar den, men nu har jag försökt slänga upp den men fungerar inte. så jag får väl nöja mig med att säga att det är westlife med låten something right. värsta popdängan. men fin e den! :)

Kommentera

Publiceras ej