Livets Mening

1kommentarer



ja alltså man kan ju undra vad det är ibland. e de att man ska jobba å slita, föda barn, å bara vara glad med det lilla? eller ska man försöka uppfylla sina drömmar, och leva en dag i tagen?
jag är helt.... förrvirrad. jag känner att jag sitter fast, vet varken ut eller in, ska jag plugga nånting? eller hitta ett nytt jobb.. ? eller bara skita i allt?  

jag känne vekligen att jag bara skriver om tråkiga saker , jag vet, men jag kan itne hjälpa det, det är sånt som rör sig i mitt huvud.. om i inte gillar de så fine, jag har INTE tvingat er att läsa.
jag har bloggen för att jag gillar att vädra mina tankar, åsikter och lite annat småttit, så gillar någon inte de så please leave my blog. =)

1 kommentarer

Paula

18 Jan 2008 23:24

haha, det är ju din blogg gumman!! klart du ska skriva om dig och vad som rör sig i ditt söta lilla huvud ;). jo, jag hade gärna kommit över imorn men jag åker till tingsryd. min yngsta storasyster fyller år och så kommer näst äldsta systern hem från england (hoppas jag iaf, blir ju storm *OMG*)!! äldsta systern är redan där så det blir kul. fast hon har med sig sina fruktansvärt jobbiga ungar som är helt psykotiska så lugnt blir det inte tyvärr. svänger väl inom systemet på vägen dit ;). jag är i tingsryd hela nästa vecka med så är det nåt så ringer du mobilen, ok hunny. jag har ett tips; försök slappna av. du kanske behöver komma bort från allt nån helg och bara vara själv nånstans. man kan komma fram till en hel del när man får va ensam ett tag..hör av mig om jag kommer fram till nåt mer ;). synd jag missa dig på msn, andy kollade boxning på datorn!
puss kraam

Kommentera

Publiceras ej