*Pling,Plong*

1kommentarer

"åååååh...vafan e det?" tänker jag, innan jag hinner uppfatta att det är ringklockan som inger kl. 9.00. skallen känns helt borta, men kommer ju på att mitt paket från Farmacia skulle anlända idag. slänger på min moronrocken,hoppar i tofflorna och öppnar dörren. sama tjej som förra gången som står där med mitt paket. "idag hann jag nästan med" säger jag, och hon bara skrattar,och säger till mig att gå å sova igen... :D 
sitter här med den nya drickan. milk chocolate.den är helt ok.  tror dock inte den ska drickas på morgonen, innan smaklökarna kommit igång, eller om man inte är hungrig. för nu är det segt, har  knappt vaknat,... 



har ju svårt att äta frukost innan jag vaknat... eller nu på senare dagar har det varit segt över huvudtaget att äta någonting så... 
måste påminna mig själv om att skaffa mig en burk av maria med,nästan sluuuut nu... *blink,blink*


 

1 kommentarer

Maria

16 Jan 2008 11:14

Jag få la ta med en burk till dig då ;-)

Kommentera

Publiceras ej