Sunday eve...

1kommentarer

GRATTIS MARIA!! =) =) =)

solen lyser ute, såå skönt! i morse ( eller ja vid 11 nånting da,,, :D) tog jag å sweetie en kopp med varm dricka ( han kaffe, moi te ) å satte oss ute å njöt av solens varma strålar... tog ut oscar med för första gången iår... =) han ej u bar så sööt när han är ute å luktar på allt, man ser verkligen att han njuter!  var ute med han en bra studn ,men tillslut så frös jag så mkt att jag gick in ( är ju kallt i skuggan ) . han verkar nöjd iallafall, leker med neo. eller lekte kanske man kan säga, neo han blir ju trött av minsta lilla rörelse, så det vara bara några vändor fram å tillbaka, sen gav han upp ! =)

image140
bilden är från häromdagen.. ser ni Neo? =)

har lite ont i huvudet... eller egentligen vet jag inte om det är huvudvärk. är lixom en "spännig" känsla bakom runt ögonen ut mot tinningarna.... lite jobbigt faktiskt... så försvinner de , och kommer igen ...

vi har städat undan lite och sånt ... nu har vi maten i ungnen, blir köttfärslimpa som mamma var så söt å gjorde till oss, och potatis,grönsaker och sås. riktig husmanskost! =) men det är himla gott ibland.
igår däremot blev etlite slarv, delade på en pizza... blev faktiskt mätt efter att ha ätit "15 minuter" på pizzan, konstigt, ibland så kan man äta hur mycket som helst, men inte igår... å titta vi på film ( jag skriver om de sen ) å käka godis.*mums*

ska kolla till maten, be back sometime! puss!

1 kommentarer

Maria

27 Jan 2008 14:06

Oh tack sweetie!!
Förkylning på G?
Jag är förkyld =(

Vi ses snart!! =D
Pussåkram!!

Kommentera

Publiceras ej