Trist. Väder.

0kommentarer

vilket skitväder det är idag.mörkt och mulet,lätt regn... vill helst bara krypa ner i sängen igen...
vaknade endel i natt med. jag vet inte varför jag vaknar egentligen,de e så jobbigt, att bli superpigg mitt i natten, då man i vanliga fall snussar sött.. tog ingen sömntablett, ville se om jag sov bättre utan... fan, jag är trött. men somnar man nu e man helt dizzy resten av dagen...

hmm. vad kan man äta till middag idag? det ska gå snabbt,vara gott och billigt =) januari är verkligen en skitmånad. massa räkningar och lite pengar... blää.... får väl gå in på tasteline.se och se om det kanske finns inspiration där å hämta....

idag är oscar en liten bråkstake. springer omkring å mjaaaaooo:ar som bara den... har lekt ihjäl mig med han, gömt matskålarna så han kan börja leta lite när han blir hungrig... jag vet ju att han vill ut, men han får baske mig vara inne, annars leker han ju bara klätterapa i träden när han kommer ut. är hopplöst å hitta en kise far far away up in the sky...

image154
(helt crazy min han håller inne med, maria tog den för ett tag sen :D )

ska läsa igenom engelska häftet, plocka lite här inne... fan egentligen har jag inte nån lust till något av att, känner mig nere idag. måste försöka rycka upp mig. men lättare sagt än gjort.

är ledig idag om ni nu undrar... skönt. ska försöka ta mig i kragen och träna ikväll. har varit väldigt lite på den fronten, varit alldeles för nere för det... men men. sånt e livet.

ha de nu gott,folks. =)

Kommentera

Publiceras ej