1 DAG KVAR,SEN SEMESTER!

1kommentarer

ska bli underbart. hoppas ni fattat hur mycker jag längtar tills imorgon eftermiddag. totally sick!
ska försöka att inte planera alldeles för mycket, men vi får se hur det blir...*thihi*

är
hemma med sweetie idag-käkar chips å spelar xbox :) inte för att jag är så bra, men iallafall!

skulle till jobbet imorse, fick ju för mig att jag började kl 10. men det var ju helt fel. började ju 7.45. så min telefon ringde kl 8, stressade upp ur sängen. men var ändå lite lugn, chefen sa att de var helt ok att äta frukost å borsta tänderna...
ingen vanlig reaktion. ingen man fått från den förra chefen direkt. så det var välkommet om man säger så...
men hela dagens rytm blev ju fördärvad iallafall, allt har blivit lite i obalans. :)
somnade som en stocj när ja kom hem,på soffan. skönt värre.

ska surfa runt lite till nu!  PUSS! 

1 kommentarer

Maria

13 Jul 2008 17:50

Äntligen semester nu då? :D

Kommentera

Publiceras ej