GOOODMORGONGODMORGONGOODMORGON!

1kommentarer

slängt i en maskin tvätt, ska ta å sticka till affären och köpa skorpor. blivit totallt hocked i dem! är så gott så de e sjukt...:)
börjar kl 14 idag, å sen blir det iväg till staden för att träffa en kund 

fyyyy vad jag längtar till min semester! ska bli så underbart med 3 veckors sammanhängande ledighet från mitt tråkiga jobb. men kommer ju jobba på med M.K så mkt jag kan, så man kommer igång ;) men det ser jag bara som roligt, inte jobbigt! 

Volbeat - I only wanna be with you



 

1 kommentarer

Maria

03 Jul 2008 13:05

Kl tio över fyra idag så har jag semester i TIO dagar!! Ojoj :D

Hoppas det är lika gott väder imorgon, då ska jag städa fort som tusan på morgonen o sen efter lunch åka ut o sola nånstans :D

Ikväll ska jag o Kinga o träna BP.

Puss å kram

Kommentera

Publiceras ej