Härliga väder!

2kommentarer

är så skönt att solen äntligen är hos oss. kommer förhoppningsvis stanna en stund till :)
har varit ute på sjön hela helgen, varit på brorsö,bockö,mulö och en liiiten vända på tärnö.
spenderat mest tid på mulö. är så fint där, den nybyggda bryggan och så, är perfa att ligga och sola på!

skulle ätit på vägga rökeri igår, men det blev ju inte något med det, var alldeles FULLT med folk, så skulle man ätit där hade man väl inte fått mat förrän i morse ungefär.... träffade ju johanna,louise,jocke å paul med. de hade ju gaft samma tanke som oss, att äta lite mat, men det gick ju icke... men kul å se en skymt  av dem :D
så vi betämde oss för att dra ut på tärnö för att äta en bit där. men när vi kommer dit så är maten slut! lite frustrerande kan jag säga. my good., alla höll på att dö av hunger. så det var ju bara att dra till muiö å grilla korv... :)
blev ju bra till slut. så igår bestämde vi oss för att vi ska äta på vägga idag på eftermiddagen istället. har bestämt att jag ska ha spätta med mos. är så gott :)

våran älskling är borta. oscar. han har (hoppas jag) bara nanat till i skuggan någonstans. blir ju orolig när han inte kommer. brukar ju göra det när man ropar på han. men inte idag.

nu kom sweetie hem. ska ut å säga hej!

2 kommentarer

Lina

28 Jul 2008 18:01

hur kan du va så lugn å sansad när du skriver? ja hade vatt hysterisk om mitt barn va borta, men det kanske du e..

han sitter säkert i nått träd ska du se.

love u.

Maria

31 Jul 2008 06:02

Hej hej! Här sitter jag o inte kunde sova. Hungrig o varm :)



Puss å kram

Kommentera

Publiceras ej