party idag med part 2

1kommentarer

lever ett hårt liv nu när det är festival :D
är ju sista dagen det är östersjö så ikväll ska man slå på de stora trumman å festa ordentligt!
mår faktiskt bra för att ha druckit 2 dgr på rad. ltie märkligt. annars är man lite illamåendes eller så men ingenting. kanske det kan vara för den där viiiidriga c-vitaminen jag tog inatt "multi kvinna" . 10 vitaminer och 10 mineraler. kanske gjorde susen.... men den är så hemsk. fick verkligen hålla andan medan jag drack den. tog ett litet glas för att de skulle gå fort att dricka den, men det gjorde det inte iallafall... ! den ska ju visst smaka apelsin,passion. men det kan man glömma.

ska snart iväg o handla är det tänkt, typ frukostmaterial till imorgon. :) kan ju vara bra om man säger så. annars är man väl helt SLUT om man inte har något vettigt att dricka å äta sen..

måste bara få vara lite förbannad med. igår tog jag å sweetie bussen hem, billigt å så, skitmycket folk. men sen när vi väl skulle av, tror ni inte att bussen fortsätter köra!! jag blir alldeles tokig, skriver några ggr att det aset ska stanna, och så småningom gör han det. en sjukt lång bit ifrån hemmet. VA? lixom. i ösregn med. då blir man ju inte alls lite sur eller så. BUUU för att plingan inte fungerar som den ska i bussfan.

puss alla mina käääära läsare

1 kommentarer

Maria

19 Jul 2008 12:10

trum trum trum

Kommentera

Publiceras ej