Shoppat kläder å skor! :)

1kommentarer

träffade
 ju min lilla mamma igår och vi gick en sväng på stan. hittade faktiskt fina saker på rea. brukar inte göra det, men denna gången så hade jag tur! på lndex hittade jag en grå polotröja och en mörkturkos 3/4 ärmtröja med lite knappar å volang-detalj. båda kostade 74,50:-. var 2 för 1. alltid trevligt.
efter lunchen som bestod av kinabuffé uppe på kinamuren så fortsatte vi våran shopping hittade jag. inne på familyhouse fann jag: 1 svart klänning i tubtoppmodell och mudd nertill med vita stjärnor 99:-, en långt grått linne i brottarmodell 40:-,en grå kortärmad tröja 40:- och  en lila långärmad också 40:- . billigt å bra! :)

idag
har jag å sweetie varit i kristianstad och tittat lite. var en runda inne på biltema och sen fick jag gå in på skopunkten utan klagomål.
är ju inte alls svårt å hitta saker där inne inte. HAHA. blev 3 par om ni undrar. ett par sneakers,rosa/vita,ett par foppakopior som man kan gå med på jobbet typ och sista paret var ett par ballerinor i svart.
mitt sällskap bara tittade på mig och flinarde :)

varit
och kört en runda med hojen med. utan att tänka på det så hade vi vägarna förbi sweeties pappa, så vi körde inom där och fikade. försökte få mig ett kik på kattungarna med de var inte lika sugna att komma till mig som jag var sugen på att kela med dem *flin* 3 små svartvita pluttar. våran älskling oscar, hans mamma är det som har fått igen, 2 eller 3 kullar efter oscar.
efter en stund gick vi ner för att ta ett dopp i sjön. väldigt uppfriskande måste jag meddela!
sen var det att åka hem, och här är jag nu!

ska in til staden och hyra oss en film. 

 
LOVE / Chrisse 

1 kommentarer

Maria

01 Aug 2008 23:04

Hellu!

Shopping shopping ja :)

Nu är vi hos Carro o Danne. Det var fint på Öland.

Nu spelar vi lite gitarrhjälte :D

Min mobil har slutat fungera av någon okänd anledning så du vet om du skickar o undrar varför jag inte svarar.

Nu är det snart nanedags.

Pusspuss

Kommentera

Publiceras ej