snälla semestern,SKYNDA!!

3kommentarer

känner att jag verkligen behöver vila. har misslyckats med ALLT idag.
började dagen med att försova mig, så hann inte äta frukost...
när jag sitter i kassan lyckas jag slå fel flera ggr än normalt... (men kommer på det som tur väl är!)
när jag sen har middag så glömmer jag sätta igång micron och undrar varför micromaten inte blir klar,...
sedan,när jag gjort lagt emellan smörgåstårtorna å lägger dem i kylen för att ta en kund, kommer jag tillbaka och de har trillat ner från kartongen jag satte dem på.. uppåner. bara å slänga. suck.
hann nätt å jämt göra klart alla tårtorna. 7 st till imorgon.(!)
jag hann definitivt inte diska eller plocka undan så värst mycket. får tas om hand imorgon...fan vad jobbigt.

å sen när jag hade hudvårdsklass glömde jag att de skulle göra satin lips INNAN foundationen, och så glömde jag miraklerna de skulle testa på händerna..+ at jag glömde mitt lilla "häfte i bilen" med bra info att ha...
undra om jag glömt/misslyckats med något mer?!  suck...

3 kommentarer

Maria

10 Jul 2008 22:54

Stackars lilla vän. Jag hoppas att morgondagen blir bättre för dig.

Puss å kram

Lina

11 Jul 2008 00:23

stackas liten flicka.

cat

11 Jul 2008 12:14

hihi stakars liten... hoppas du har en bättre dag idag då ;) pus

Kommentera

Publiceras ej