BodyJam å Sallad

2kommentarer

hoppade in på ett intro pass för bodyjam bara sådär sista minuten. anders småtvingade oss (maria med då). men det var riktigt skoj,svettigt värre!
fan att man ska jobba varannan onsdag... :( men så kan de bli.
drack en gainomax recovery-vanilj påväg hem. smaka dem! de är så goda så det är sjukt.
å nu efter en stunds pillande är salladen klar. blev sallad,paprika,tomat,majs,fetaost,räkor,svarta bönor,ägg och pastafjärilar. ser ju att jag glömt rödlöken och gurka,men men. blev gott ändå! å äter den utan dressing. de ni!

annars har jag städat här hemma. dammsugat,diskat,tvättat,plockat ur diskmaskinen,städat undan på borden...
*creed till mig*
har ringt banken med i ett ärende, som jag tänkt på ett tag... äntligen gjort!
hade tänkt utföra lite andra saker, men utan bil är det inte lätt. pickisen gick sönder, så den såldes igår... så ola fick ju ta bilen till jobbet. så varit "fast" här hemma :)

avslutar inlägget med en bild på MIG :D från linas B-day. Sexy eyy? :D


2 kommentarer

Johanna

25 Jun 2008 22:52

Anonym

25 Jun 2008 22:55

Ha en ännu bättre bild på dig=) Kan skicka den över msn nån dag när vi är ute samtidigt=) om de inträffar=P ja de va ju ett tag sen man såg dig.. men är leidg nu på måndag å onsdag.. kanske kunde se om vi kunde ses nån av de dagarna=) Men Vi ses å hörs flickan.. Puss

Kommentera

Publiceras ej