JOrdgubbar !

0kommentarer


sweetie å jag har precis smaskat i oss jordgubbar,glass å grädde, lite sådär halvromantiskt mitt i veckan. å det var så gott!
tyckte jag skulle vara snäll nu när han är lite sjuk, (halsont,förkyld å hostig minsann) så köpte nämnda efterrätt, å så var jag hemma på min lunch å laga snabbmat å så köpt eb tidning som heter "misstänkt" någon ny blaska om mördare å sånt ...

jobbat och stått i med idag. som vanligt. och ja, jag är forfarande så trött på det. hoppas man kommer igång med "företaget" snart, lite seriöst så man kan ev minska jobbtiderna på ica...

fick förresten mina skor från dinsko igår. lite lite små, men kommer töja ut sig. gick i dem igår , inte så farligt ont, inga blåsor eller så man kan få ibland. tur det! (fick dem egentligen i torsdags förra veckan, så snabb lev.tid, 2 dgr!)

å ni måste gå in på Linas blogg med. love hennes inlägg. så skönt kritisk hela tiden. vill med vara sån ibland. bara hata allt å alla!

Kommentera

Publiceras ej