mustasch & guldfiskar

1kommentarer

har sweetie satt på i stereon. vet inte vad jag ska tycka om att.... är det bra eller anus?
tåls att funderas på, nu när man bestämt att man ska till SRF nästa år !!

annars är det rätt ok,halsen strular endel,å förkylningen vägrar släppa sitt grepp om mig, it sucks,dude!
egentligen skulle jag ju jobbat heldag, men de hade jag aldrig orkar,kan ju inte andas som man ska..eller prata utan att få fetaste hostattacken.... :( visst e de syyynd om mig!? ;) men förrutom detta så känns det att de kommer bli bättre iallfall.

en annan sak man tänker på ( jag är en riktig funderare om ni inte förstått detta.. ) är varför in i %&/)#  kan de vara så svårt å hitta ett jobb som passar en? verkar ju vara störtomöjligt. irriterande värre... men man får väl gå till sitt man har sålänge, inte så mycket att välja på...

vad ska alla som kikar in hitta på idag? här nere är ju vädret sådär. molnigt varvat med sol, lite regn kom för en stund sen.. själv vet jag ingenting om vad som kommer ske. inte alldeles för mycket, för då vet ni en som tuppat av pga syrebrist! hatar att andas med munnen, känner mig som värsta goldfishen... öppen mun och stirrandes ögon... :D som bara går runt,runt runt... stackars dom.vilket liv. tror ni de har mer än 4 sekunders minne?

sweetie stack iväg och skulle kolla båten, å jag sitter här å glor. ska ta å resa på mitt lata arsle å hoppa in i duschen.

men hörrni, vi  ses säkert senare idag!
                                                                                CIAO!

1 kommentarer

Maria

14 Jun 2008 14:16

Jag beklagar alltid så jobbigt när dom små liven försvinner,jag fick avliva min katt för några månader hon skulle fylla tio år men hann tyvärr inte det :(

Det är en fin mobil det!



Kul att du ska till srf jag älskar det!bor bara en mil där ifrån!

Krya på dej!hopas du får en fin helg!

Kommentera

Publiceras ej