superkelig oscar!

1kommentarer

släppte precis in han, å som vanligt så vill man ju kela lite med han, å nu var han så mysig. sitter här i knät på mig och spinner =)
han har nog allt blivit lite för bortskämd,den där lilla kisen. men samtidigt kan man inte låta bli.
nu var han visst hungrig. oscar är lite knasig så,för när han ska äta torrfoder så tar han dem med tassen och kastar ner dem på golvet. det blir mycket smulor kan jag säga... varför han gör så vet jag inte. provat att byta skål till tallrik men det fungerade inte heller... gör era djur knasigheter? =)

innan jag börjar jobba ska jag hinna med lite saker.

jag ska :

♥ packa alla kläder som jag ska ha med mig imorgon

♥ in till jystk se om man hittar täcken som man kan ha i båten

♥ ringa lite samtal

sen blir det:

♥ jobb till 18.15

♥ iväg till kund

♥ hem och laga mat

♥ vila

                              dags att gör något med dagen. bye!

ps: maria,btw, ja har köpt 4 burkar sill, kanske ni inte ska köpa mer(små)? har köpt chips å godis med.

1 kommentarer

Anna

19 Jun 2008 11:13

Jag jobbar på ett kulturhus och har världens roligaste jobb :o)!

Kommentera

Publiceras ej