Dagens WorkOut

0kommentarer

idag blev det en slags "trappstegsträning"  där jag börja på lätt vikt,stega upp till maxvikt  å sen ner till den lätta steg för steg ..hade ca 3 steg upp å sen 2 ner...beroende på övning.. jobbigt kan jag säga!

uppvärmning: 5 minuterimage212
nedre rygg: 5x10
baksida lår: 5x10
vader: 6x10
enarmsrodd: 4x10 på varje sida
breda ryggmuskel: 6x10
sittandes bröstpress: 5x10
rygg,"sidorna": 5x10
mage i maskin: 5x10
mage,benlyft: 3x10 (liggandes på bänk)
stretchning





känner mig riktigt duktig idag... tyckte mig se någon muskel idag *hoppas hoppas!!*  såg lite ådror på armarna med... såg ballt ut =) haha...!
måste bli bättre på baksida lår känner jag, är en av svaga punkterna.. är jobbigt å träna dem, men de e väl det som är meningen...  

Kommentera

Publiceras ej