Psycho Me

1kommentarer

konstigt.. allting känns så idag. konstigt.. lustigt,märkligt,mysko... lustiga känslor i mig. funderingar över  livet. vad kommer hända mig? kommer jag hitta ett jobb jag trivs med? ska man plugga eller inte? om man söker, å sen inte kommer in, blir man ju besviken..å vad ska man göra då?  får väl fortsätta jobba på ett jobb där man vantrivs.. tänk om man blir kvar där i mataffären hela livet. vill inte! suck.man ska ju följa sitt hjärta sägs det.. enda dagen vill man ingenting å nästa vill man allt. psycho. men just NU känns det stilla på jobbfront.man kommer lixom inte vidare, och just NU känns det som om man vill plugga, så man kan få ett vettigt och stimulerande jobb... men tänk om man inte får ett jobb? vafaaan gör man då? då är man där med skulden... får väl hoppa tillbaka in i matbutikernas värld igen... *hjälp*

imorgon ska jag iallfalla äntligen träffa annica å paula. ska bli så skoj! =) lär ju bli a lot off skitsnack, HaHaHa..
å annica

kan tillägga att jag har fett ont i vaderna än. men ryggen har bilvit bättre. lite bättre  =)

ska ta å glo lite på tv nu, nu när sweetie är här igen... å på bra humör å allt *thihi*

ps: fatta vad jag läääängtar efter min telefon jag ska få snaaaaart.love toys!  å så skulle det vara lite skoj om vi införskaffade en motorcykel till sommaren med *fnissfniss* :D

1 kommentarer

Paula

13 Mar 2008 21:12

härligt tjejen!! skönt med såna dagar då allt känns bara.. underbart och spännande på nåt sätt. fler såna åt folket, säger jag!!

längtar tills imorn. kaaarlshamn, ljuva stad!! jag är framme ungefär vid 16.00, kanske 3 minuter över eller nåt. vi nog en hel del å snacka om tror jag.. :D

kraam, sötis!!

Kommentera

Publiceras ej