Qwesxcturyiugyhg!!

2kommentarer

är arg. inte fått  lön idag!! :@ + att det är kommit ny hemsk snö över natten. så nu är det isbana ute. SUCK.
tur att jag steg upp lite tidigare, så man kan ta de lugnt till jobbet... jobbar 7-45-18.15.
dessutom har man haft en rätt sömnlös natt. längesen det var så,sovit gott de flesta nätterna.
så ikväll är man nog rätt slut...
åh suck. ser att ja inte börjar färrän 7.45. hade inte behövt stiga upp 6.15 =)

hann iallafall skriva det där brevet till skolan igår. se om vännen kan skriva ut en kopia till mig idag. *blink*

lägga mig på soffan en stund. smälta illamåendet efter frukosten.....




2 kommentarer

Maria

25 Mar 2008 06:49

Klart jag kan ;-)

Hoppas du överlever dagen vännen.
Jag kom på att jag skulle till tandläkaren så jag får vackert jobba till kl fem idag.
Och sen handla.
Blä!
Och nu ska jag betala räkningar. Dubbelblä.

Skäll på chefen om lönen!!

Puss & Kram

cat

25 Mar 2008 07:38

hallaa... vadå för brev till skola? ska du plugga?
nä fy fan snön där nere i söder är inget å ha... här är superfint... massa snö =)
minus 10 grader och solen steker på... det låter dumt men det känns varmt när man står i solen, man fryser inte lixom..

Kommentera

Publiceras ej