Seg,Trött,Nere

3kommentarer

nu blev det jobbigt läge. vet inte vad jag ska göra, har ont runt och i ögonen, känner mig helt off.
orkar inte göra nånting,ska försöka rycka upp mig. men hur? just nu känns allt hopplöst, varför anstränga sig?
är så nära på att gå upp , lägga mig och skita i allt. är det vädret som spökar,som gör att jag mår illa, och är helt orkeslös. eller är det jag å mitt psyke? hmm, är det senaste alternativet. vilket  skit,
se om jag orkar spela lite xbox, känns avlägset,men ska de det ett försök...

hej då från lilla mig....

3 kommentarer

Maria

17 Mar 2008 13:04

Men söta vännen då.
Synd att jag inte är ledig idag, då kunde vi lekt lite =D

Puss & Kram

Paula

17 Mar 2008 16:34

ååh, gumman!!
ordnar det sig för mig så ordnar det sig för dig, så mycket vet jag!! jag tror mer att det är vädret, jag är också känslig för sånt. denna dagen är allt skit igen. men så fort solen kikar fram mår jag alltid liite bättre. fan, det är kallt så in i skogen idag..
vad är det för utbildning du vill gå i ronneby?!! *nyfniken* ;). ja, socialpedagog är ju i jämshög. har sökt den innan men inte kommit in för man skulle ha minst 2 års yrkeslivserfarenhet och jag har långt kvar tills dess. men det skadar ju inte att söka ändå, eftersom anledningen till att dom har den regeln är för att dom inte vill ha in alltför unga människor och jag börjar väl komma upp i åren, lite iaf ;) *haha*!!
sitter på kontoret ensam just nu. lite läskigt är det men kul också. jag tror nog att det ska gå bra. tur att dom inte kräver att man ska kunna allt. sägs att det tar ungefär ett halvår innan man är helt inne i det så.. jag kan nog vara lugn. men jag vill ändå att det ska gå bättre om dom kanske behöver anställa nån i framtiden, att dom tänker på mig då i första hand.. och inte säger "nej hon var alldeles för virrig" *haha*!!
jaja, dags att göra lite nytta. vet inte riktigt vad som ska göras men men.. vattna blommorna kanske ;)..

älskar dig, gumman!! kolla upp det där med linserna, vill ju inte att du ska bli blind!!

kraam

sara

26 Apr 2008 02:32

tjenare... ja mary kay var jättepositivt i början, men sedan började dom pressa mig så förbannat fast jag ahde en jättejobbig period i livet,
och dom övertalar en att köpa hem värsta lagret och sånt, så det som var väldigt positivt blev mer som en jättejobbig pressande grej... och dessutom säger dom ju att man får äkta diamanter i ex. broshen du kommer ha på kavajan mm, men nu då jag blev såpressad av dom så kollade jag upp det där och det var bara strass, så då fick jag ännu sämre syn på dom.... men ja det är ju bra produkter, absolut, och ser du till att göra allt i din takt och inte lyssna på deras
ord som i början är peppande och man blir glad, men som sedan övergår i jobbiga krav, så kallar du dig säkert bra....
tyvärr är det INTE så lätt att få kunder som det låter heller, folk är så fega och vill itne ens prova för att dom är så insnöad på att allt är som tupperware, så det är skittråkigt att måsta typ jaga folk att ha som kunder, det blir ju inget roligt jobb då...för mary kay är ju en jättebra ide och ett bra upplägg i grunden, men folk är så rädda så det går inte så himla lätt ändå om du förstår....
Jag blev årets rookie och hade delat med mig till smmanlagt 5 tjejer, hade i början 2-3 klasser i veckan och tyckte det gick bra, me lik förbannat gick man back för det där förbannade lagret dom sa att man bara MÅSTE ha för att servicen skulle vara bra osv.... jagv etinte vad jags ka säga, mary kay funkar skitbra för vissa, och jag trodde att jag avr en av dom i början, men jag gillade inte att folk drog i mig och pressade mig och skulle ta beslut åt mig vad jag borde och inte borde göra....
fundera gärna en till gång innan du beställer så du vet att det är det här du vill göra... och visst är tanken i grunden att u ska lära folk hudvård, men folk kommer alltid ALLTID att se det som hemförsäljning och som typ tupperware, det verkar omöjligt att komma ifrån....

Kommentera

Publiceras ej