Smått Bakis...

0kommentarer

var ju ute igår, å helvete vad folk det var ute. kändes som om hela karlshamn befolkning var ute ungefär. många som dissade melodifestivalen, =)
musiken kunde varit bättre, men VARFÖR gör de ALLTID remixer av alla låtar? jag fattar inte det. originalversioner på mycket musik duger gott.
jag å lina var iallafall där till det stängde,*ops* var ju inte riktigt meningen, men tiden gick!
å jag smög förbi i kön när vi skulle in...hihi, betalade bara jackan ;) var så mkt folk, så jag tänkte antingen säger de till mig eller lyckas jag,. =)
smakade en god drink med, som sweetie lämnade efter sig, vit rom med vaniljsmak å cola. kommer man lätt köpa igen. sa det till sweetie idag, men han var alldeles för full för att minnas det, hehe. benny å han hade visst druckit massa whiskey å sånt starkt. hehe, ja de slår ju på rätt bra.. ;)

så man är lite småseg. tur att man bara ska jobba 15-18. sen å slappa sen...

träning står baske mig som prioritering nr1 imorgon, när jag är ledig. å ska dra med mig maria med, annars kommer hon bara vara hemma, å de tolereras inte! :D  ska hinna med lite annat med, bla. ett läkarbesök... men annars kommer det vara en lugn dag I hope :D

ska äta klart min frukost nu tänkte jag. pussar!

Kommentera

Publiceras ej