Snussa Kudden Sött..

2kommentarer

sweetie ligger här på soffan å sover.... har varit en snäll å söt flickvän å gett han lite ansiktsmassage å ansiktsmask *bortskämd!*
han blir alltid så tlött i luvan, slappnar av så.. så nu är han iallafall len som en bebis i ansiktet, efter skrubb,mask å fuktcreme =)

ska skämma bort mig själv imorgon tänkte jag. orkar inte det nu idag.guess why? haha, först på han å sen mig.. nej tar way 2 long time...

var uppe hos olas mamma, sa hejdå till sweeties syrra,kille å deras lille Mina. höll henne en stund idag, å hon var ju så söött...å liten ... tänk att man varit så liten, å de där små händerna. helt sjukt. man kan ju inte låta bli å tycka de är söta. alla som känner mig vet att jag kanske inte är så barnkär, men är svårt å INTE gilla den lilla damen ;)

funderar på å börja plugga i höst...men vet inte riktigt ännu, kursen hålls i ronneby på BTH... väntar på mer info på deras sida.=)
sökt massa jobb idag, postat 17 brev(!!!) de ni! men jag vill ju "bli" något om man säger så... å den linjen verkar kul. mobil teknik typ... undrar om man har en chans å komma in,tåls å tänka på!

å just det ja. min  mobil jag beställde... ändrat till 12 månader med lite höjd avgift. tror inte jag skulle orka 18 månader :D är nr 16 i kön,undrar hur många de får in på lager?vi får väl se!!

ciao ciao!  image214

2 kommentarer

Paula

12 Mar 2008 22:50

waaah va kul vi ska ha på fredag *längtar*!!
kanske skulle säga att jag klippt mig. tyvärr kan jag inte få över bilderna till datorn (jävla skit) så det blir en överraskning :D.. det är rätt kort. typ en decimeter. superlockigt, supersnyggt!!
ses snart, sov så gott!!
kraam

Maria

13 Mar 2008 07:07

Hur länge är den kursen då?
Hoppas så att du kommer från ica snart vännen!

Ska du jobba hela helgen?
På lördag ska jag hjälpa en kompis med att färga håret o sen skulle vi ta en fika på stan. Najs =)

Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej