Tenérén Är Här./Mary Kay

4kommentarer

ja alltså en motorcykel. =) hämtade den i förmiddags, var 1,5 timme ungefär hemifrån... han som sålde var iallfall trevlig. sweetie är så happy. ute å kör en runda för sig själv... *L*

ikväll blir de partyparty! kinga,lina å jag (å ev maria) ska dricka å snacka skit å shaka rumpa på dansgolvet ;)
se om det är mkt folk, men det lär ju var det, som vanligt!
man ger sig inte, man säger att man inte ska gå dit, men sen gör man det ändå.. konstigt :D

image224


igår hade vi en riktig tjejkväll hos maria. 4 tjejer som spenderade kvällen med hand å hudvård.
anna (från mary kay) var hos oss hela kvällen =) supergo tjej! riktigt bra produkter, är så len å fin i ansiktet,aldrig varit såhär len å fin =)  så det sluta med att man köpte ett baspaket+makeup remover..*ops* makeup removern var riktigt bra måste jag säga. kommer lät fortsätta med dessa produkter. läste nånstans att de skulle vara dåliga produkter,men jag håller iallafall inte med. nästa inköp blir handcremen vi provade. så sjukt skön, blev varm å mjuk om händerna, mysigt.
sen den 14 april bär det av till karlskrona, till makeup rådgivningen + info om företaget. spääännande!!  

image223

4 kommentarer

Johanna

29 Mar 2008 17:01

Hejsan..!!! så ni hade trevligt igår... Va skoj.. jag hade gärna varit med men kände att de är inte så roligt när man inte kan prova själv.. Å sen va jag ju bara tvungen att att se Lilla Leah... Såå söt.. Men verka ju som om ni hade trevligt utan mig=) Kul med utgång=) Ha så skoj festa lite åt mig med=) ha de fint.. Nu dra jag på semester=) tihi.. Kram banan..

Maria

01 Apr 2008 15:30

Äntligen kan man blogga igen ;-)

Anonym

04 Apr 2008 14:49

MaryKay är skit. Fast det är ju tur någon gillar märket, annars hade de ju konkat.

Jenny

05 Apr 2008 19:57

Jag gillar också Mary Kays produkter! Synd bara att de är så dyra...

Kommentera

Publiceras ej