Body Jam på min lediga dag

0kommentarer


varit å tränat idag. jag å paula igen, å det blev body jam. skojigt! lite svårt ibland, men man kommer väl igång så småningom, och snart ska de ha en ny release . jippie! btw, så var anders där, han leder ju jam. han var riktigt duktig,men mycket inlevelse och allt. snacka om att han shaka loss ;)

annars har jag varit ledig. dammsugit å torkat golv, städat undan, tvättat och solat lite mer :)
så ledig kan man ju inte direkt säga att man varit!

har sjukt ont i mina magmuskler och mina vader...vaderna fick en riktig omgång på jamen då man hoppar och sånt..

ska kela med sweetie nu. å synda med choklad *ops*





styrkepass med::

benböj: 3x10
knäböj: 3x10
bencurl: 3x10
ben,lår framsida: 3x10
biceps: 2x10
triceps: 3x10
enarmsdrag: 2x10

inte så mkt,meningen var ju bara att benen skulle jobba!

Kommentera

Publiceras ej