Snurrig i Bollen

1kommentarer

gick hem tidigare från jobbet. mått dåligt,snurrar i huvudet , känns som om man ska svimma, men när jag fått vila lite är det minsann lite bättre!
men hoppas det förvinner , jättejobbigt att det snurrar å blir myrornas krig i huvudet...

annars är det lugnt. ledig imorgon. hoppas man är bättre då..

längtar till nästa helg! då är det äntligen dags att åka til liseberg med maria,hennes syster å hennes kille. ska bli så kul å komma iväg lite! :)

måste lägga mig ner känner jag. puss 

1 kommentarer

Maria

19 May 2008 08:19

Hoppas det är bättre idag vännen! Nu ska jag strax köra till Karlskrona o plåga mig själv. Men vad gör man inte för pengar asg

Får se det som betald motion helt enkelt. :)

Vi hörs sen när jag är hemma igen!

Puss & Kram

Kommentera

Publiceras ej