ÄNTLIGEN HELG!

0kommentarer

Fy fan vaf skönt! Imorgon blir det storstädning sen träning. Inte tränat på hela veckan och känner mig som en stor fetknopp.

Igårkväll fick vi inte in Oscar. Så efter att ha ropat på han många gånger gav vi upp och gick å lade oss. Mitt i natten, ca 2.30-3.30 så började det tjuta så in i utomhus. När man vaknat till lite mer förstod jag att det var Oscar och en katt till som skrek. Sprang ner och släppte in min älskling. Snacka om att han var lycklig när han kom in! :)

Testade mitt nya protein innan. Jag vet inte vad jag sla tycka om det. Smakar så sött!  För mycket lixom. Lite kvalmig.
Se om man kan blanda ut den i smoothies eller så... Har ju nästan 1 kg så... Något måste jag ju hitta på!


    Mino sov i Sweeties luva första dagen..sötnos!



Kommentera

Publiceras ej